воскресенье, 19 октября 2008 г.

florida oil paintings






Liefde
Onze liefde voor elkaar,
zal nooit iemand mogen weten.
Onze liefde is voor ons een gevaar,
wat niemand snel zal vergeten.

Een lange tijd heb ik er
tegen gevochten,
Geprobeerd mijn liefde voor
jou geheim te houden.
Ik merkte dat mijn gevoelens
steeds de jouwe zochten,
maar moest je gewoon als een
vriend beschouwen.

Onze liefde zal heel wat
mensen ongelukkig maken,
het is onze taak om dat
te voorkomen.
We zullen elkaar nooit aan
mogen raken.
Onze liefde mag alleen voortleven
in onze dromen.

Misschien dat er ooit nog
een kans bestaat,
dat wij samen in liefde
mogen gaan leven,
en alles een stuk beter gaat.
Tot dan zal ik de hoop nooit
opgeven en me liefde voor
jou zal blijven voortleven.




ashton cigar humidors, florida oil paintings, florida oil recyclers waste, florida oil services used waste.



Комментариев нет: